2015年2月16日月曜日

Misery 和訳

The world is treating me bad... Misery
世の中は辛いよ、惨めな話だよ....

I'm the kind of guy

僕は男だからさ
Who never used to cry
本当は泣いちゃダメなんだろうけど
The world is treating me bad... Misery
世の中は辛いね、惨めな話だよ.....

I've lost her now for sure

僕はあの娘に捨てられて
I won't see her no more
もう会えないんだ
It's gonna be a drag... Misery
最低だよ、惨めな話さ......

I'll remember

僕は忘れないよ
All the little things we've done
二人で作ったどんな小さな思い出も
Can't see she
分からないかなあ
She'll always be the only one, only one
僕には君しかいないのに

Send her back to me

あの娘を返してくれよ
'Cause everyone can see
だってみんな分かるだろ
Without her I will be in misery
あの娘がいないと僕はダメなんだよ

I'll remember

僕は忘れないよ
All the little things we've done
二人で作ったどんな小さな思い出も
She'll remember
あの娘だって思い出すさ
And she'll miss her only one, lonely one
そして僕を捨てたことを後悔するんだ

Send her back to me
あの娘を返してくれよ
'Cause everyone can see
だってみんな分かるだろ
Without her I will be in misery
あの娘がいないと僕はダメなんだよ

Oh, in misery
ああ、惨めだよ
My misery
惨めさ
Misery...
惨め...

0 件のコメント:

コメントを投稿