2015年2月22日日曜日

Please Please Me 和訳

Last night I said these words to my girl
昨日の夜、彼女に言ったんだけど
I know you never even try girl
君は全然やってくれないよね
Come on, come on, come on, come on
カモン!カモン!カモン!カモン!
Please please me oh yeah like I please you
お願いだよ、喜ばせておくれよ、僕が君にするように

You don't need me to show the way, love

やり方は知ってるはずさ
Why do I always have to say, love
なぜ僕がいつも言ってばかりなんだ
Come on, come on, come on, come on
カモン!カモン!カモン!カモン!
Please please me oh yeah like I please you
お願いだよ、喜ばせておくれよ、僕が君にするように

I don't want to sound complaining

愚痴ってるわけじゃないんだ
But you know there's always rain in my heart
でも僕の心はいつも泣いているよ
I do all the pleasing with you
君を喜ばせようといつも必死さ
It's so hard to reason with you
なのに君は分かってくれない
Oh yeah why do you make me blue
ああ、どうして僕を悲しませるのさ

Last night I said these words to my girl

昨日の夜、彼女に言ったんだけど
I know you never even try girl
君は全然やってくれないよね
Come on, come on, come on, come on
カモン!カモン!カモン!カモン!
Please please me oh yeah like I please you
お願いだよ、喜ばせておくれよ、僕が君にするように
Oh yeah, like I please you
僕が君にするように
Oh yeah, like I please you
僕が君にするように

0 件のコメント:

コメントを投稿