2015年10月25日日曜日

All I've Got to Do 和訳

Whenever I want you around, yeah
君にそばにいて欲しいときはいつでも
All I gotta do is call you on the phone
僕は君に電話するだけ
And you'll come running home
それで君は来てくれる
Yeah, that's all I gotta do
それだけでいいんだ

And when I, I want to kiss you, yeah
君にキスしたいときは
All I gotta do is whisper in your ear
僕は君の耳元にささやくだけ
The words you long to hear
君が望んだ言葉を
And I'll be kissing you
それでキスできるんだ

And the same goes for me

それは僕だって同じだよ
Whenever you want me at all
君が僕を求めるときはいつでも
I'll be here, yes I will
僕はそばにいるから
Whenever you call
君から電話があったときはいつでも
You just gotta call on me, yeah
君は電話するだけでいいんだ
You just gotta call on me
それだけでいいんだ

And when I, I want to kiss you, yeah

君にキスしたいときは
All I gotta do is call you on the phone
僕は君に電話するだけ
And you'll go come running home
それで君は来てくれる
Yeah, that's all I gotta do
それだけでいいんだ

And the same goes for me

それは僕だって同じだよ
Whenever you want me at all
君が僕を求めるときはいつでも
I'll be here, yes I will
僕はそばにいるから
Whenever you call
君から電話があったときはいつでも
You just gotta call on me, yeah
君は電話するだけでいいんだ
You just gotta call on me
それだけでいいんだ
Oh, you just gotta call on me
それだけでいいんだ

0 件のコメント:

コメントを投稿