2015年4月12日日曜日

There's A Place 和訳

There is a place where I can go
僕には行くところがあるんだ
When I feel low, when I feel blue
落ち込んだときや、憂鬱なときに
And it's my mind
それは僕の心の中なのさ
And there's no time
時間も忘れてしまうよ
When I'm alone
一人でいるときは

I think of you and things you do

僕は君のことをいろいろ考える
Go around my head, the things you've said
君の言ったことが頭の中を駆け巡る
Like, "I love only you"
たとえば、”あなただけを愛してる”とかね

In my mind there's no sorrow

僕の心の中に悲しみなんて無いよ
Don't you know that it's so
知らなかった?
There'll be no sad tomorrow
悲しい明日なんて無いのさ
Don't you know that it's so
そうだよ、知らなかったのかい?

There is a place where I can go
僕には行くところがあるんだ
When I feel low, when I feel blue
落ち込んだときや、憂鬱なときに
And it's my mind
それは僕の心の中なのさ
And there's no time
時間も忘れてしまうよ
When I'm alone
一人でいるときは

There's a place
そういう場所があるんだ

0 件のコメント:

コメントを投稿