2015年2月17日火曜日

Anna (Go To Him) 和訳

Anna
アンナ
You come and ask me, girl
君は頼みに来たね
To set you free, girl
自由にして欲しいって
You say he loves you more than me
あいつの方がもっと愛してくれるって
So, I will set you free
だから自由にしてあげるよ
Go with him
もう勝手にしなよ
Go with him
あいつの所に行けよ

Anna

アンナ
Girl, before you go now
君が行ってしまう前に
I want you to know, now
知って欲しいことがあるんだ
That I still love you so
僕はまだ君が好きなんだ
But if he loves you mo'
でもあいつの方が良いって言うなら
Go with him
もう好きにしろよ

All of my life

僕は今までずっと
I've been searchin' for a girl
探していたんだ
To love me like I love you
僕と同じように愛してくれる人を
Oh, now.. But every girl I've ever had
ああそれなのに、僕が付き合った女の子はみんな
Breaks my heart and leave me sad
僕を傷つけて捨てていった
What am I, What am I supposed to do
いったい僕はどうすりゃいいんだよ.....

Anna

アンナ
Just one more thing, girl
あともうひとつだけ
You give back your ring to me,
君は指輪を僕に返した
and I will set you free
だから自由にしてあげるよ
Go with him
あいつの所へ行けよ

All of my life

僕は今までずっと
I've been searchin' for a girl
探していたんだ
To love me like I love you
僕と同じように愛してくれる人を
But let me tell you now
でも聞いてくれよ
But every girl I've ever had
僕が付き合った女の子はみんな
Breaks my heart and leave me sad
僕を傷つけて捨てていった
What am I, What am I supposed to do
いったい僕はどうすりゃいいんだよ.....

Anna

アンナ
Just one more thing, girl
あともうひとつだけ
You give back your ring to me,
君は指輪を僕に返した
and I will set you free
だから自由にしてあげるよ
Go with him
あいつの所へ行けよ
Go with him
あいつの所へ行きなよ
You can go with him, girl
もう勝手にしろよ
Go with him
もう好きにしろよ

0 件のコメント:

コメントを投稿